- Julmarknad -

Nu är det att hjälpa till på julmarknaden som gäller, ska stå där mellan 11 och 3 så vi får väl se om jag lever efter det. Kommer vara frusen som en fryst morot! Men som tur är så ska Becca göra mig sällskap så vi får väl hoppas att det blir delt okej i alla fall.

I fredags var jag hemma och mös med Becca till sent innan hon och Ludde bestämde att vi skulle byta alkohol. Så vi tog med oss Baja Päron och i utbyte fick vi öl utav dem! Hur bra som helst om ni frågar mig. Dock slutade inte natten jättebra men det är smällar man får ta!

Igår var det kalas för min moster som har fyllt 60 och hennes man som har fyllt 65! Det var mycket trevligt och eftersom min fredag var ganska full så blev jag självklart chaffisen under kvällen, vilket innebar att jag körde taxi över hela Uddevalla i snöstorm! Riktigt äckligt! Men det är smällar man får ta.

Nu ska jag gå bort till mamma och pappa så kom förbi idag vettja! Tofta Gård Stocken ( Orust )!

LLFU - TotallyPsyko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0