24 December

Julafton, julafton, julafton.. Det är detta man har sett fram emot under hela hösten och nu när den väl är här så finns det inga julknslor för mig. Det är liksom helt tomt. Inte ens när vi bakade julgodis och julkakor fick jag några bubblande känslor. Jag tror helt enkelt att jag blivit för gammal för detta. Inte för julen i sig men att det ska vara så stort och dant. Såg precis på sista avsnittet utav julkalendern, jadu vad ska man säga.. Jag tycker faktiskt om den och vill ha mer. Sen har jag även fått min morgonjulklapp som mormor gav oss igår. Det var en kexchoklad och 200 kr. Inget att hurra högt över men det är tanken som räknas, det tycker i alla fall jag! Och hellre något litet än ingenting alls!

Nu ska jag hjälpa mamma med dukningen och sen ska jag springa upp till en kompis med hennes julklapp! Hoppas hon är hemma. Får nog skicka ivg ett sms och kolla det först! Så hmm ja..

God Jul på er allihopa, hoppas att ni har varit snälla så att tomten ger er många julklappar, för det ska i alla fall jag få(A)!

LLFU - TotallyPsyko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0