31 December

Godmorgon alla. Idag är det den sista dagen på 2010. Vilket alla vet men det är ändå något att påpeka. Under detta året har det hänt mycket, inte för att jag kommer på något innan typ sommaren förutom att jag fyllde 18 den 7 mars vi hade en musikföreställning i april/maj någon gång fick även körkort 26 april och jag flyttade ut från internatet för att gå in på ett skönt sommarlov. Under sommaren så var jag med i en teater plus att jag jobbade, så mycket till sömn och bad blev det inte. Suck och stonk, men det får jag väl ta igen nästa sommar.

Nu under hösten så har jag flyttat till egen lägenhet där jag bor tillsammans med Cajsa. Jag har prövat dejtinglivet, vilket inte alls var något roligt. Lika bra att vara singel och ta det som det kommer. Jag har börjat fundera på att gå ner i vikt vilket egentligen behövs ganska rejält! Under fars dag så var jag och kollade på En mor till salu med Stefan och Christer, verkligen värd att se. Sjukt rolig och bra gjord!

Nu kommer jag verkligen inte ihåg vad jag gjort under hösten men ja det kommer väl upp någon gång!

Igår tog iallafall Becca och jag oss ner till Båstad igenVi hade en väldigt händelserik resa. Började med att jag hällde ut kaffe över mig ( gråa mjukisbyxor och vitt linne), fläckarna blev ju inte de vackraste. Efter ett stopp på Systemet i Stenungsund så bar det av mot IKEA. Där köpte vi 4 glas burkar som jag ska ha i stugan med typ pasta och liknande i, vi köpte champangeglas ( 6 st för 9 kr ). Becca köpte även handukar till sig själv och säkert något mer. Senare i resan blev det stopp på Donkan i Varberg för att äta frukost ( 17;00 ) Kanske en liten sen sådan men vi hade liksom inte tid innan. 2000 rullar vi in på Gamelvägen och insåg att vi hade en enorm snövall utanför våran grind, den var seriöst över en meter bred och en meter hög så Rebecca tog initiativet att hoppa in i den och börja röjja. Så en kvart senare hade vi en fungerande gågn och alla saker var inne i stugan. Dock var det kallt som satan och vi var tvugna att tända ljus. Så 23 värmeljus senare, elementet på högsta värmen och en ugn på full värme med öppen lucka så började det bli lite behagligt.

Nu ska Becca och jag fixa lite och sen åka till stationen för att hämta Cajsa och sen köpa lite mat.



LLFU - TotallyPsyko

Kommentarer
Postat av: Becca

Vad skulle vi göra utan varandra egentligen?

Tack för att du ställt upp för mig varje gång detta året! Älskar dig helt otroligt mycket så du får står ju inte!!! HjärtJärnPusslet kommer hålla för evigt!

For ever and ever you and me!

Pussar <3

2010-12-31 @ 14:08:04
URL: http://missjanuari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0