Brukar glida runt, hänga runt, låna pengar!

Dumma dumma Emmie! Hon har fått mig besatt utav Rebecca och Fiona, dock är det ju inte bara dem som gjort låter som jag har tagit text ur till rubriken men ändå! De är så sjukt grymma tjejer! Dock är de senaste avsnitten väldigt bittra och ledsamma men vill ändå ha det som dem.

Men men, idag är jag ensam hemma.. Cajsa sover nämligen hos Amelie och ja, eftersom vi bara är två så blir det ju lätt såhär. Men om jag ska vara riktigt ärlig så är det superskönt! Sen har faktiskt Rasmus varit här ett bra tag och kollat på film med mig! Vi kollade på Bröderna Karlsson ( bådas andra gång), men vi började se den när vi käkade för att Cajsa ville se den.. Men hon gick ju efter bara 25 minuter.. Igår såg jag Eclipse, den var sjukt bra. Har redan läst boken typ två gånger minst men ändå.. Det är faktiskt en av de få filmerna som faktiskt blir på ett ungefär lika bra som böckerna. Annars brukar det ju alltid vara så att böckerna är mycket bättre, som i tex " I taket lyser stjärnorna ".. Fine, filmen var bra, men teatern och boken var så fan mycket bättre.. 

Annars idag har jag bara varit i skolan.. Tog i till 100% på idrotten idag faktiskt, det var riktigt skönt att bli av med lite tankar och sånt. Det änna flög i väg mitt i hoppnignen ( vi hade alltså hopprep på idrotten). Efter det drog jag och Cajsa till Meddo för att kolla på en lägenhet som Cajsa, Sofie, Rasmus och jag kanske ska ha till hösten. Den var riktigt fin och det var stort! HHar redan paxat sovrum! Efter det bar det ner till våningen under där vi solade.. Dock inte så länge som jag egentligen hade velat, men i och för sig.. Vem vill se ut som en kokthummer efteråt?! Inte jag i alla fall..

Så nu ska jag faktiskt läsa lite ur min nya bok "Elsas Mode" ( den är inte min men jag har lånat den utav min kära kusin).  Efter det blir det till att sova!

LLFU - TotallyPsyko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0