host host.....

Ja det är de jag göra hela dagarna! Jag är så grymt förkyld att jag inte fiktigt vet vart jag ska ta vägen. Med snuva, ont i öronen, ont i halsen, ont i huvudet och det värsta utav allt, jag har en blandning mellan slemhosta och torrhosta?! Hur sjukt miffo är inte det liksom?!

I alla fall, idag har jag varit på Torp med min kära moder. Fick handlat alla mina klappar på mindre än en timme! Hur duktig är man inte då? Sen var det bara julmaten kvar och det var det lite värre med! När vi kom ut från Maxi så hade vi varsin kundvagn helt full. Kan ni tänka er hur bilen såg ut sen när vi väl fått in allt där? Liksom mammas alla julklappar, mina julklappar, några utav Carls julklappar plus sju eller åtta kassar med mat?! Rätt fullt kan jag säga.

När vi kom hem så packade vi upp och jag gick å la mig på soffan för att vila lite, men den vilningen blev lite lång. Somnade nämligen ca; 19;00 och eftersom ingen hade väckt mig som jag bett dem om så vaknade jag vid 02;00 istället. Inte speciellt smart med tanke på att nu kommer jag aldrig somna om! Fuck!

Men jag får väl göra det bästa utav situationen och sätta på en film. Nej just det, min dvd är ju efter så det går ju inte. Jaja får bli en film på datan istället! Natti natt!

LLFU - TotallyPsyko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0