Jag siktar mot toppen så långt jag kan nå!

Nu är jag så himla trött på historia och sveriges tv:folk!
Historian för att jag inte pallar mitt arbete mer, även om jag typ är färdig och så..
Sveriges tv:folk för att de har kommit med en jävla idé om att göra Big Brother med 8åringar! Fatta sjukt?! Det ska alltså vara ett gäng 8åringer som ska vara instängda i ett hus i två veckor. Detta är för mig helt ofattbart.. Vem vill ha sin son/dotter där inne? Vem vill trycka ner sitt barn så långt? För det är bara elakt.. Barn behöver sina föräldrar och barn behöver få vara barn! Det är liksom barnmisshandel i mina ögon.. Jo visst de ska bli serverade mat och allt sånt men wtf? Hur fan tänker man?!
Blir så sjukt arg på detta!
Nu ska jag gå och smooka bort min ilska och ta ut det över närmsta människa!

LLFU - TotallyPsyko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0