Musikaldag

Vaknade idag utav att Cajsa kom in till mig för att be mig kolla ut igenom fönstret på all snö. Det har seriöst kommit 30 cm under hela dagen. Så när vi gick till bussen i morse så trodde man att jag dö eftersom det blåste så hårt och snöade isbitar typ! Ja, snöandet har hållit på hela dagen och slutade precis. Nu har vi en stjärnklar himmel, max 2 minusgrader och helt vindstilla. Fatta vilken underbar kväll det är?!

Idag har vi haft musikaldag där vi först fick vi kolla på Anna (musiklärare) Christina (Dramalärare) och Katla (danslärare) när de hermade massa saker som vi elever i alla musikalklasserna hade gjort under detta läsåret. Sen delades vi in i grupper och fick tävla mot varandra i olika grenar. Vilket lag vann? Jo mitt! Självklart!Vi fick då i pris att göra en sketch där vi höll ett tacktal! Inte världens roligaste pris men ja ändå! Sen fick vi rösta på olika musikalare så detta blev resultaten:
  • Årets Musikalare: Simon Mu1013
  • Årets dancequeen: Sara Mu1013
  • Årets singstar: Elin Mu1013
  • Årets kämpe: Fannu Mu0912
  • Årets dramaqueen: Sanna Mu0811
Grattis till er!

Nu ska jag kolla film och sen städa lite tror jag!

LLFU - TotallyPsyko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0