Sår?

Jag skrev i det tidigare inlägget att jag skulle ha målat min mask under scenografin, men det blev inte så utan istället gjorde vi sår! Så tänkte lägga upp lite bilder! Dock är det teatersmink och sår så det är ju inte meningen att se verkligt ut på nära håll utan det ska liksom se bra ut på scen just so you know!


Dessa bilderna visar ett sår som jag gjorde på Anna!


De bilder som kommer nu gjorde jag på mig själv, de är slarviga och mest för skojs skull! Så om man kollar ordentligt eller ja kollar över huvud taget på dessa två närbilderna så ser man hur fejk de är!



Denna gjorde Anna på mig!


Och till sist en helhetsbild på mina skador!


Ja som sagt, det ser ju inte helt hundra ut! Men det får väl då skulle jag tro! Helt okej för att vara första gången i alla fall! Nu blir det till att skriva klart mitt arbete om boktryckarkonsten som jag ska lämna in imorgon!

LLFU - TotallyPsyko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0