Sovmorgon?! Inte det?! Nej?!

Sitter nu i matsalen efter en hektisk morgon. Vaknade 07,57 idag och då blev det till att skynda sig kan jag säga! Bussen går nämligen 08,07 var av att det tar minst fyra minuter att gå till bussen! Så det blev till att slänga på sig kläder och en mössa på morgonrufset och ge sig av ut i 10 cm nysnö och converse är väl inte det bästa valet då! Men det är bara bita i det sura äpplter och skylla sig själv att man inte orkar åka till en affär och köpa nya skor!

Nu ska jag snart ha scenografi och där gör vi maskar i gips och ska måla dem! Kanske blir en fin bild som jag lägger in sen!
Men nu ska jag och Rasmus göra en utverdering utav kursen och sen ska vi smooka!


LLFU - TotallyPsyko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0