Tjejen som tycker synd om sig själv!!

Idag har jag fått reda på en sak som får mig att börja gråta! Riktigt storböla faktiskt! Vissa människor kanske inte förstår varför, men för mig är det bland det bästa jag vet! Jag kan nämligen inte åka skidor i år.. Fattar ni? Jag kan inte följa med mamma och pappa till kläppen! Så min storebror ska till Indien, men lillebror ska till Thailand och vad ska Viktoria göra, jo hon ska ha en fucking föreställning som sabbar allt! Blir så sjukt förbannad och ledsen.. Har liksom sett fram emot detta sen förre gången vi var uppe.! Jag vet inte vart jag ska ta vägen, så ledsen är jag! Fuck it all!

Okej, kanske inte världens roligaste inlägg men är så sjukt förbannad att jag ska trösta mig genom att se på film och ta en kexchoklad!

LLFU - TotallyPsyko

Kommentarer
Postat av: Lokenatalie

Very Good Directory !!! Keep It Up.

2011-06-29 @ 09:50:28
URL: http://lokenatalie.blogsmall.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0