2010-11-07

Idag är det exakt 4 månader tills jag fyller 19! Woppidoo!

Fast det är ingen bra dag idag! Eller ja, den började ju bra men slutade någolunda! Den började alltså med att jag packa de och åkte till Centralen för att ta en fika med Tobias innan vi båda satte oss på våra tåg som skulle avgå 15;42 fast åt två helt olika håll i Sverige, han till Stockholm och jag till Båstad.

Dock blev det (som vanligt) problem med mitt tåg och alla resenärer var tvugna att stiga av igen för att de skule vända på tåget! Så där stod vi, minst 400 personer i endast 3 grader och en fruktansvärd gammal gubbe som luktade fis! Men efter 30 minuter utbröt ett kaos när de ropade ut i högtalarna att tåget skulle komma in på spår 8 istället för 12!! Tänk dig 400 personer springa för att komma först fram till ett tåg som inte kommit in än. Det var helt sjukt. men en timme efter ordinarie avgångstid så rullade vi ut från Göteborgs Central! Trotts att tåget var fullt och hade en skrikande söt 2 årig unge framför mig så var det faktiskt ganska trevligt! Fick till och med sitta hela vägen till Halmstad! Woooppie!

Nu ligger jag här hemma i soffan under en filt med en te kopp i handen och kollar på Sex And The City! Lite ledsen över att vara själv dock!

LLFU - TorallyPsyko

Kommentarer
Postat av: Caisa

och 4 månader exakt tills jag fyller 22... inte lika woopidoo på det kanske ;)

2010-11-07 @ 22:21:24
URL: http://komigencaisa.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Så du fyller med den 7e :) Jo men det är väl roligt att bli äldre, så länge man slipper bli mer än 30 ^^

2010-11-08 @ 11:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0