Brat brat brat..

Shit, jag var precis inne på Spara här i Båstad och jag tror aldrig att jag ahr sett så många brats på hur länge som helst! Alla pratade stockholmska och hade de mest underliga konversationer jag någonsin hört! Som tex, det var tre par som stod och diskuterade om dom skulle försöka bli gravida samtidigt så att de kunde gå på möten samtidigt och så att ingen skulle behöva känna sin tjock pga att de andra inte var med barn! Sjukt roligt!

Sen var det ett annat par som pratade om dom skulle fixa någon som kom hem och slaktade grisen på deras fest så att alla gäster skulle kunna förstå att det verkligen var närproucerat!

Det är riktigt svårt att hålla sig för skratt när man hör sånt här. Nu ska jag själv snart gå till bussen och möta Amelie! Vi ska nämligen in till Ängelholm och käka hos Cajsa på jobbet. Detta blir alltså en helvecka i Båstad! Myyys! Fast dock inte så mycigt att vara själv. Hoppas det kommer någon och håller mig sällskap ikväll!



LLFU - TotallyPSyko

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kommer !! (:

2010-11-13 @ 17:08:50
Postat av: Alanjennifer

Very impressed!

2010-12-20 @ 17:34:09
URL: http://alanjennifer.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0