Far, pappa, farsgubben..

Ja, kalla det vad du vill men det är deras dag idag. Därför tänkte jag skriva lite om hur mycket jag älskar min pappa. Han är världens underbaraste, hans sätt att le, hans sätt att skämta, den där glimten i ögat som han får när han har varit riktigt busig! Han är ett vuxet barn rakt igenom. Sen är jag även väldigt stolt över honom att han har kommit så långt i sitt yrke som han har. Han har nämligen ingen utbildning som helst, förutom grundskolan liksom och är nu produktionsansvarig samt platschef på ett sjukt framgångsrikt företag. Han går på kurser och gör allt han kan för att allt ska bli så bra som möjligt, som tur är så lyckas han näst in till alltid! Alla älskar min pappa (inklusive mig), det går liksom inte att inte göra det. Det märks liksom när man är med honom på jobbet, alla hälsar på honom och väldigt många önskar nog att de var jag! Inte just mig som person, men att ha honom till pappa. Klart att han har gjort misstag som satte djupa spår, men han är ändå min pappa och det är inget som kan ändra på det! Saknar honom jättemycket nu när jag skriver detta. Men vi ses nästa helg, för då ska vi frisa honom på söndag!

Älskar dig Ronald Ask<3


ps, eftersom mamma är med på bilden får jag ju säga att jag älskar henne med, även om
jag inte har sagt det i alla år så gör jag det. Tack för att ni är som ni är och att ni har hjälpt mig med allt<3


LLFU - TotallyPsyko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0