Gud är emot mig!

Jag säger då det, hur mycket kan gud hata mig egentligen?! I ett tidigare inlägg så skrev jag om mitt hat mot SJ pga deras konstiga fix och flex med tågen. Idag är det egentligen inget fel på dem men man blir ju lite smått irriterad när man missar tåget med en minut och måste därför vänta i två timmar. Vilket är sjukt segt eftersom det inte finns särskilt mycket att göra om man har en fet resväska och det är sjukt kallt ute. Så vd gjorde jag egentligen under mina timmar, jo jag kollade på folk. Det är rätt spännande egentligen men det började bli segt efter cirkus en kvart vilket gjorde det så drygt. Men då ringde jag Rasmus och tjötade hål i huvudet på honom (har inte pratar eller träffat sen en månad tillbaka). Men nu sitter jag i alla fall på tåget i värmen, men fryser dock om fötterna.

Jag ska vara framme om cirkus en timme och eftersom det inte finns internet på tåget och jag inte har något mobiltbredband så får jag skriva nu och lägga upp så fort jag kommer hem. Dock är det någon som luktar grymt mycket svett och någon som har dränkt sig i parfym! Den kombinationen är inte den bästa må jag säga. Sen är det så att typ alla platser på tåget är bokade så om jag har riktigt tur så får jag sitta kvar hela vägen to the B-Town!

Ikväll är det partyyy som gäller. Det ska vara Afterski tema, eller ja det skulle varit det men det blev inte så. Och så trotsiga som jag och mitt crew är så kommer vi i afterski-kläder ändå. Alltså kommer vi ha tights, mjukisbyxor, underställströja ( som jag glömt nu kom jag på), t-shirt, mössa och skidglasögon. Det kommer bli FETT!

Men nu ska jag kolla lite Gossip Girl!

LLFU - TotallyPsyko


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0