Mjölk!

Jag har kommit fram till att jag her en fettish för mjölk! Borde egentligen inte skriva här, borde ju skriva på mitt arbete.. Men kommer verkligen inte igång med det! Får fixa det imorgon som den tidsoptemist jag är! Så nu ska det bli bartenderskolan och sedan sängen, borde nog packa upp min väska med eftersom alla mina kläder bara ligger utspritt på golvet i rummet! Hatar när det är stökigt men har ingen ork.

Imorgon blir det till att ha en fet dag med pizza! Kommer bli awesome!
Gud vad jag svamlar! Nu får jag sluta med detta och försöka få in något roligt. Hmm, kommer inte på något så nu går jag och lägger mig! Natti natt!

LLFU - TotallyPsyko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0