Pluuuugggggaaa!

Ja det borde jag göra, men orkar inte just nu så får nog ta mig en ballerina och ett glas mjölk först! Mums! Idag har vi i alla fall haft en helt okej dag, fruktansvärt kall men ändå helt okej liksom! Dock var väl historian inte den roligaste men med musik i öronen och någon att messa med så gick det hur bra som helst!

Imorgon har vi världens sämsta dag, en och en halv timmes historia, en timme och tio minuters instrument/sång, 30 minuters matte, 30 minuters lunch, trekvarts basgrupp, en timme och tio minuters engelska och slutligen en timmes idrott. Sjukt spännande dag, NOT! MEn jag får väl överleva den ändå! Ska försöka övertala LAsse att jag ska få göra mitt prov på tordag istället för fredag så jag kan åka hem tidigare! Hade varit hur bra som helst!

Men nu får jag sluta svamla opch ta tag i mitt uder(bara)liv!

LLFU - TotallyPsyko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0