2010-10-25

Den här dagen har varit sjukt seg må jg säga. Började med att gå upp, gå till bussen, åka till skolan ha dans där jag höll på att få psykbryt eftersom vissa inte kan fatta ordentligt! Fick verkligen raseriutbrott! Men nog om det, efter dansen hade vi lunch och sen var det filmkunskap med älskade A. Eller ja, älskade och älskade, det går ju att diskutera! Efter det så skulle vi egentligen haft engelska men M var sjukså vi fick en uppgift som vi ska göra tills på onsdag! Tror nog att det ska bli helt okej.

Uppgiften är att gestalta en del utav Romeo och Julia där de sitter i en rättsal! Så jag tror nog att vi ska klara det. Hur svårt kan det vara liksom?

Nu ska i alla fall jag och Rasmus kolla på filmen Klara. Hoppas att den är bra, för den verkar grymt bra på reklamen i alla fall!

En anna jobbig sak är att våran lampa på toa har gått sönder, så förut när jag och Cajsa skulle ta ned den så höll vi på att få riktigt damp. Den vill ju fan inte lossna! Man måste typ ha en skruvmejsel! Fucking shiit!
Så nu blir det film time!



LLFU - TotallyPsyko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0