2010-10-28

Omfg säger jag bara! Vilken krävande dag. Eller egentligen inte men ändå så har den det.
Var på Vårdcentralen med Cajsa i morse och fick reda på att hon har fått tillbaka sin astma! Inte så roligt för hennes del. Efter det hade vi matte i ca två timmar. Börjar faktiskt förstå lite på matten nu. Känner mig rätt stolt faktiskt! Sen hade jag utveckligssamtal som också gick bra. Lite mycket frånvaro dock men ändå! Sen kl 13;00 började vi repa och rigga ljus inför morgondagens dansföreställning. Är faktiskt nöjd med resultatet och allt sånt. Biler och filmklipp från den kommer kanske upp senare. Men repandet höll på fram till kvart 19;15 då bussen gick hem.

Väl hemma hade vi köpt med oss pizza. Så min kväll bestod utav pizza, ansiktsmask, grönsaker med dipp och en arg hyresvärd så det var väl ändå helt okej. Massa mys med favoriterna!

Men nu ska jag sova så att jag är pigg imorgon! Om du vill komms så är dansföreställningen på Apelrydsskolan i Båstad kl 18;30!



LLFU - TotallyPsyko

Kommentarer
Postat av: Glennjuni

Hello! If you want exchange links with my website, contact me please. I can install your link

2011-05-27 @ 12:02:19
URL: http://glennjuni.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0