Godnatt folket

Nu är jag faktiskt ruggigt trött.

Men filmen Klara som jag och Rasmus kollade på var faktiskt riktigt bra, i alla fall för att vara svensk. Annars brukar svenska filmer vara lite B. Men den kan väl jämföras med.. Hmm kom inte på någon. Men jag kan säga att det är värt att se den!

En anna rolig sak som hänt är att Tobias ringde mig förut och berättade att han ska komma hem nu till helgen och vara hemma hela lovet. Ska puss och hoppa på honom så han verkligen förstår hur mycket jag har saknat honom! My little cute gay friend come home again! Det är helt sjukt hur mycket man kan sakna en person! Naaaw..

Så nu ska jag sova och drömma söta drömmar om allt jag bara älskar! Sover dock ensam i lägenheten inatt. Men ska nog klara av det! Natti natt :)

LLFU - TotallyPsyko


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0