Lila?..

Godmorgon godmorgon! Idag är det en lila dag, eller ja själva dagen är ju inte lila men man ska ha något lila på sig idag för att säga en självklarhet! Vilket jag har, för jag har på mig min lila klocka och en lilarandig tröja! Känner mig fruktansvärt duktig! Dock tog jag på mig det och sen kom på att det var lila! Fett!

Fast jag missade bussen idag. Annars brukar jag och min käre sambo ha sån tur att den inte har åkt från Spara så att vi hinner ställa oss på etts tälle så han plockar upp oss. Men idag hann vi inte ens till vägen fören vi såg Felix och han förklarade att busschaffisen hade kört förbi honom så det var bara att börja gå mot skolan. Men efter bara typ 1 km kom han tillbaka och då plockade upp oss. Dock fick vi åka tillbaka hela vägen som vi hade gått, till stationen och sen körde han oss. Så nu gillar jag honom väldigt mycket!

Så nu sitter jag här på Historian och lyssnar på boktryckarkonsten. Dock är det mest Anki som pratar och gestaltar väldigt mycket. Nu pratar vi om hur det gick för pappersbruket när internetet kom! Det är rätt intressant faktiskt att man kan tänka att när jag föddes så fanns inte internet och nu är det enormt. Det har växt sjukt mycket.! Tänk bara när man var liten och startade modemet så kunde man inte använda telefonen eftersom det gick på samma linje och när man skulle "ringa upp".. Sjukt knäppt att tänka tillbaka på det såhär.

Men nu får jag väl lyssna lite mer så jag kan detta sen när vi antagligen kommer ha prov! Gaah!

LLFU - TotallyPsyko

Kommentarer
Postat av: Anonym

kom hem snart :)

2010-10-27 @ 20:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0