18 April 2011

Oj vad dåligt jag har varit på att skriva här nu! HAr nog haft en liten paus om jag ska vara ärlig. Men just nu sitter jag i alla fall i gräset med solen gassande mot ansiktet och med en cigg i handen! Kan det bli bättre? Ja jo med en kaffe så hade det varit helt perfekt!

Idag har Bella och jag varit uppe tidigt, vi gick liksom upp vid 08.00 för att åka in till UM och ta ut min p-stav! Kändes lite sorgligt att lämna bort den efter dessa tre åren tillsammans! Men nu är det piller som gäller!

Så nu blir det att vänta på mat och sen blir det väl att hänga med dom coola!

Btw, min header är lite knasig och det är därför den inte syns! Min kära kusin försöker lösa det. (jag r inte så teknisk)!

LLFU - TotallyPsyko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0