21 April 2011

Sitter i solen med en kopp kaffe och väntar på att han ska vakna. Kanske ska börja göra mig i orning dock! Idag blir det till att ta mig upp till Becca för att sen åka och hämta Rasmus plus en sväng in på systemet! Dock är det inte jag som ska in eftersom jaginte är tillräckligt gammal men Becca är och hon fick en jätte gullig lista igår.

" Lite smått och gott för en hundris
Spelar ingen roll vad det är bara det är cider!"

Jag diggar den skarpt. Så till helgen blir det till att festa för hela slanten och ha det mysigt med mina nära och kära. Kan hoppas att det blir något folk och god stämning.

Ja nu får jag ta tag i mitt liv och fixa i ordning.
Shit vilket onödigt inlägg detta blev men ja, så får det vara ibland också!

LLFU - TotallyPsyko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0