26 April 2011

Oj som tiden går!
Helgen gick över förväntan bra faktiskt, blev party och roliga saker hela helgen!
Så nu är det back to school. Dock bara i två dagar och sen ska jag och min klass till Göteborg och Liseberg för en workshop på torsdag, sen även se på teater på kvällen. Låter hur mysigt som helst så vi får bara hoppas att det slår in med!

Igår kväll/ntten till idag åkte Rasmus och bil ner till Båstad. Så vid 23.00 lämnade vi Stocken och höll tidschemat hur bra som helst. Dock stannade vi två gånger på vägen. Många skratt och flummigheter kom allt ju längre in i natten vi kom. Sjukt roligt! Så 01.35 var jag framme vid stugan och ville bara få däcka i sängen! Jag tackar dig Rasmus för en mysig helg/roadtrip.

Men som sagt, nu ska jag köra till skolan!

LLFU - TotallyPsyko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0