10 Februari 2011

Godkväll alla sköna, måste berätta om en grej jag gjorde här om dagen. Det är ju så här att jag är rätt klumpig utav mig så här om dagen när jag och Rasmus var inne på ICA så ropade de i högtalarna: Benjamin till kassan, Benjamin till kassan tack! Vilket ledde till att jag och Rasmus gick runt och sa så hela "shoppingrundan". Sen började jag imitera Björn Gustafsson när han säger Benjamin, vilket jag sa ett par gånger. Så när vi väl var framme vid mjölkhyllorna så gjorde jag min fina imitation och med fina stora rörelser, men Rasmus skrattade inte utan kollade konstigt på mig. Då förstod jag och sa: Rasmus han står bakom mig eller hur? Jo det var väl klart att han gjorde. Den gången var nog den första och sista gången jag sprang förbi godishyllorna. Sjukt pinsamt var det!

Idag har jag med hjälp utav Rasmus storstädat stugan, fönster, speglar, takbjälkarna, ja rubbet alltså! Det avslutade vi med massa goda skratt och en "spionspringning" till soptunnan!

Nu ska jag sova för imorgon är det sceniskproduktion och dans för hela slanten! Natti!

LLFU - TotallyPsyko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0