23 Februari 2011

Detta med bloggandet går ju bara sämre och sämre. Men nu ska jag försöka ta tag i det! Denna veckan har jag lov, vilket är väldigt skönt och efterlängtat. Hade teaterföreställning i fredags och den gick så sjukt bra. Dock kom vi bort i manus ett tag men proffs som vi är så löste det sig i slutändan och ingen i publiken märkte det. Helgen var lugn, hela fredagskvällen bestod ju mest utav att köra bil från Båstad till Orust (ca 3 timmar), men vi hade det bra Bella och jag. Lördagen började med en skön sovmorgon och avslutades med en helt okej fest samt utgång! Söndag hände det inte så mycket på, tog det mest lugnt! På måndagen fick jag ett samtal från en teater som heter Masthuggsteatern i Göteborg som gärna ville att jag skulle komma och praktisera hos dom, så på tisdag vid lunch befann jag mig på möte med producenten Sassa och maskören Pär. De är de två som jag ska vara med. Så fick min första dag och det är måndag och tiderna 13:00 - 22:30! Lite segt men va fan, jag får se en föreställning och fixa med mask och liknande.

På måndagen fick jag även ett mejl utav Teater Sláva i Sthlm som också tackade ja till min praktikförfrågan så där ska jag infinna mig under veckorna 11 samt 12. Hoppas verklgen att det kommer bli så awesome som jag tror! Första veckan ska jag nämligen bo hos en tjej som heter Jessica tillsammans med Rasmus ( som ska praktisera alla fyra veckorna på Ulla Vinblad). Den andra veckan blir hos min älskade Tobias och hans rooomie Jossefine( osäker på namnet) och det kommer nog bli fett det!

Idag har jag tagit det lugnt, plockat lite här hemma, gjort pannkakor till mig själv, legat i soffan, lagat mat till mamma och pappa, lämnat matlåda till Rebecca och tränat stenhårt på gymmet! Ja det är nog det jag gjort idag så nu ska jag och min trötta kropp sova för imorgon blir det långpromenad.



Ja jag vet att det är ett långt inlägg och att få kommer palla läsa igenom det men jag lovar att det inte ska hända så ofta!

LLFU - TotallyPsyko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0