24 Februari 2011

Godmorgon alla, eller godmiddag borde jag nog säga. Ja den där långpromenaden som jag pratade om igår blir det nog inte så mycket av, det är nämligen sjukt kallt och snöar! Inte jätte pepp! Men städa huset ska jag nog göra och tvätta lite.

Men en sak som jag har tänkt på,  det är detta med att ladda ner? Fine det kanske inte är det bästa, men nu gör jag det och så är det bara. Men i alla fall, jag har laddat ner samma film från 4 olika ställen men när den är färdig och jag ska kolla på den så finns det inget ljud. Har det hänt dig någon gång? Eller kan man fixa det på något sätt? För det är ju inte första gången direkt?

Ja jag hoppas någon kan hjälpa mig! Nu ska jag göra pannkakor!

LLFU - TotallyPsyko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0