1 Januari 2011

Godmorgon alla glada, bakis, pigga, trötta, sömniga och ja även ni som fortfarande sover. Jag vill börja med att tacka alla som var med igår och gjorde det sista på 2010 och det första på 2011 till en riktigt awesome fest.

Hela kvällen började med en middag, där vi åt potatisgratäng, kyckling och sallad.. Det fanns tydligen sås med men det fick jag inte reda på fören efter tolvslaget men i alla fall.. Det var lite stelt till en början men det löstes upp efter ett tag.
Vid 21;00 så började det ramla in folk och vid 23;00 var det rätt fullt.. på alla sätt.. Vid tolvslaget sprang alla ut och vi räknade ner, fem, fyra, tre, två, ett, NOLL! 2011 here we come! Becca och jag pussades, Cajsa och Amelie pussades, Emmie och Nadia pussades.. Ja mycket pussande och skrik blev det. Men hell yeah det är fan 2011!

Nytt år, nya möjligheter, nya svårigheter! Nu ska jag inleda det nya året med en fet godispåse, hyrfilm, en Becca bredvid mig och vänta på att min hyresvärd ska komma hit och kolla elen.

God fortsättning alla!

LLFU - TotallyPsyko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0