12 Januari 2011

Idag är en jobbig dag. Huvudverken från igår har inte släppt och idrotten imorse gjorde den värre. Funderar på vad det är som orsakar huvudverken, den kan ju liksom inte komma utav sig själv utan det måste ju finnas en förklaring. Kanske är det för att jag inte använder mina glasögon? Eller att jag sover för dåligt? Eller något i den stilen.

Imorgon börjar min helg, hur skönt som helst. Vi har nämligen dans mellan 12.30 till 14.00 sen 14.15 börjar vi med scenisk produktion som slutar 15.45. Så ja det är en ganska chill dag. Så det blir frukost på Knutjöns och sen taxi till skolan. Så ja, vid 15.45 börjar min helg eftersom att vi har lyxen och är lediga på fredag! Såå sweet!



LLFU- TotallyPsyko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0