18 Januari 2011

Nu sitter jag hör i datasalen och har projekt och företagande. Är kanske inte jätte pepp idag men nu ska jag få allt att vända. Allt ska bli hur bra som helst. Har dock forfarande ont i huvudet men va *** det får gå! Nu ska jagverkligen ta tag i mitt liv.
Igår fyllde min sötaste Rebecca Maria Olsson 21 år! Massa grattis till henne för hon är så underbar. Dock är ju jag här nere i Skåne så hade inte möjlighet att vara med henne men det får vi fixa till helgen. Tror vi paxade lördag för varandra! Blir kanske en fest? Eller bara myskväll? Ja så länge jag får vara med mitt hjärtjärnpussel så är jag nöjd!
Nu ska jag leta efter recept på mat från Kenya till vårat propjektarbete! Så för er som är intresserade så kom till Strövelstorp den 29 April för att få vara med om en välgörenhets konsert med tilltugg som är görs på plats utav sjävlaste tv-kocken Pelle Johansson! Mer informatin kommer senare!



LLFU - TotallyPsyko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0