31 Januari 2011

Idag är det den sista dagen på årets första månad för den som har missat det och Viktoria är tillbaka i Båstad efter en hel vecka hemma på Orust!

Tiden går så fort nu, det känns liksom som om det var igår som jag flyttade in i min nuvarande lägenhet tillsammans med Cajsa och nu ska vi snart flytta ut. Pratade med våran blivande hyresvärd idag och allt verkade vara solklart. Då ska nämligen Rasmus, Sofie, Cajsa och jag bo tillsammans. Hoppas att det kommer bli lika bra som jag tror att det kommer bli. Så vecka sju ska vi skriva kontrakt och allt samt att Cajsas och Rasmus mammor ska med och kolla lite samt skriva på eftersom att Cajsa och Rasmus inte är myndiga då.

Helgen som var har varit helg underbart rolig. Började med att i lördags var jag på kalas till min kusins fru som fyllde år, efter det drog jag en sväng till Ellös och en herrmiddag som Becca var på. Var där och snackade en stund och åkte sedan hem och bytte bil för att sen åka tillbaka in till Ellös och träffa Bella med flera på puben. Det var makalöst trevligt men kvart i två blev det att åka in till Uddevalla för att hämta min kära bror och hans kompisar. Blev dock stannad utan polisen för alkotest och körkortskontroll (var sjukt nervös)!

Lördagen började med att jag packade en picknick korg och åkte in till Johanna och Michael som höll på att städa ur Johannas gamla lägenhet. Underbart mysigt. Så efter att ha betat av några timmar där med gott skratt och mycket trevligt sällskap så begav jag mig hem för att göra mig i ordning inför kvällens skandaler. Middag hos mig och senare puben där det var trubadur och champagne. Det slutade med att jag och Becca fick gå upp på scenen två gånger för att sjunga med trubadurerna och ja, det lät väl som det lät men roligt hade vi!

Så nu ligger jag här i sängen och ska snart sova. Ska försöka lägga mig någolunda tidigt varje dag denna veckan så att jag är utvilad och redo för skolan varje dag. Dock somnade jag på filmkunskapen idag när vi kollade på film som vi dessutom ska göra en analys på! Men det blir väl att fixa hem filmen och se om den!

Nu blev det ett sånt jobbigt inlägg som ingen orkar läsa men ja jag fick skriva av mig lite i alla fall!

Natti natt!

Viktoria Idag!


LLFU - TotallyPsyko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0