9 Januari 2011

Idag är en konstig dag, en lycklig dag, en ledsam dag, en rädd dag. Jag har fikat med Tobias innan vi båda tog var sitt tåg åt var sitt håll i landet. Jag har gjort en god gärning som jag även är lite rädd för att jag har sagt något om. Men om man ser en stöld vad ska man göra då? Ska man vara duktig och säga till? ( Vilket jag gjorde!) Eller ska man bara vara tyst och gilla läget att vissa är idoter och gör fel val här i livet?

Personen jag såg idag var en sådan typisk person som man kan se i B-filmer. En lite speciell person med lite lodis stil, luktade sprit, var i 25-års åldern och var liksom övertrevlig. Men nu i efterhand så känns det helt fel att jag sa något. Ni vet nä man får känslan att man ska bli skadad eller att någon är efter en? Sån känsla har jag nu! Börjar bli fett nervös! Men nu är det som det är och det finns inte mycket man kan göra åt det!

Nu är jag i alla fall på väg till Skåne igen, men nya krafter och nya tag för nu är det att satsa 100% på skolan! Ska försöka hitta en ny lägenhet som jag ska ha efter sommaren. Bäst att börja i tid liksom så att man får något som man vill ha och inte bara blir inkörd i ett litet skrymsle. Men nu är det film som gäller!

LLFU - TotallyPsyko


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0