Del 2, 11 Januari 2011

Är helt förundrad över att jag kom med bussen! Inte för att jag var speciellt sen men bara detatt jag orkade gå upp. Hela min mage plus allt som finns där inne vill ut igenom naveln vilket betyder att det gör fruktansvärt ont. Att man också har spränghuvudverk och inte slutar fören 15.45 gör inte det hela speciellt mycket bättre!
Mennog om klagande. Sitter just nu och har projekt och företagande där vi håller på med våran välgörenhetsgala. Det går väl sådär om du frågar mig. Just nu så ska jag leta upp någon speciell maträtt som är speciell i Kenya. Den jag funderar på är deras nationalrätt som är segt grillat kött med mosade grönsaker! Tror det kan bli bra. Men ja, köttet kanske blir så segt att man får hålla på längre med tandpetaren än med att tugga maten som dom säger på hemsidan!
Men nu blir det till att röka och sen gå tillbaka till lektions salen!
LLFU - TotallyPsyko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0