3 Juli 2011

Gud vilken underbar helg jag har haft! Fredag var det jobb och bara chill hemma. Hur skönt som helst. Lördag började med jobb och sen åkte jag med Becca in till Torp för att köpa ett nytt TP med lite mer morderna frågor. Efter det bar det hem, byta outfit, sen in till Ellös för fest hos Jennifer ( körde dock så var ju nykter). Sen kom M till festen, vi fick med oss folket, åkte hem och ja sen var det sängen som kallade så somnade väl vid halv 4 - 4 någon gång. Sen upp kl 08.45 idag för att jobba igen. Blev som tur var en kort dag så slutade redan 15.00. Sen åkte Becca och jag ut med några killar för att åka "bulle" (ring efter båten) och adade lite. Eftrer det, in till Ellös för lite vollyboll och hem igen och bada med de underbara Delise, Becca och Tobbe. MYS MYS! Så nu ligger jag här i sängen med saltvatten i håret och bara njuter!

Om någon undrade liksom!
Btw, Tomas DiLeva sov på mitt jobb inatt! Awesome!

LLFU - TotallyPsyko

Förstår mig inte på dig ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0