5 Juli 2011

Måste berätta världens roligaste/söta grej som jag var med om idag. Jag stod nämligen utanför sjukhuset och rökte, då spanade jag på några mörkhyade pojkar som lekte kurragömma. Helt plötsligt gömmer den ena killen sig en bit bortanför mig i en buske och killen som då letar kommer fram till mig och säger: Hej, har du sett en brun kille springa förbi här?
Jag blev så sjukt paff så jag bara pekade. Han hade liksom en betoning på brun så jag visste inte om jag skulle skratta eller vad jag skulle göra!

Några timmar efter det åkte vi till torp och shoppade en ny bikini samt handväska till mig! (Wiiie)
Annars har jag bara umgåtts med Delise och Becca hela dagen med bad, kubb och massa mys!
Nu blir det sova för imorgon väntar jobb!

LLFU . TotallyPsyko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0