8 Juli 2011

Först och främst måste jag be om ursäkt för att jag inte lägger in några bilder. Men det är nämligen så här att jag har blivit5 sjukt duktig på att ta kort med kameran istället för mobilen ( så att det blir bättre bilder ). Men problemet är ju det att jag inte hittar sladden så jag får över dem till datorn!! Gaah!

Annars så har min dag varit kanon, slutade tidigt på jobbet och sen har jag bara myst hela fredagen. Käkade världens godaste middag, myste med choklad, Delise och film! Mys Mys!

Nu blir det till att sova, jobb imorgon.. Men sen är jag ledig söndag så finns det någon fest imorgon så säg till vettja, jag är öppen för alla förslag!

LLFU - TotallyPsyko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0