13 Juni 2011

Hej och hå, nu var det väldigt längesedan jag skrev här.. Måste verkligen stila upp mig och vara mer aktiv! Ja marsh pannkaka faktiskt! Jag hade i alla fall tänkt skriva om min lördag (11/6) faktiskt. Jag var nämligen med Rebecca, Anders, Fredrik och Ngelan i Smögen för att fira Ngelan´s 33-årsdag.

Vid 16.00 var bilen packad och vi började resan mot Smögen. Det var en rolig biltur med mycket skratt, sång och alkohol. Ja inte någon alkohol för Rebecca eller Fredrik eftersom att dom körde men vi andra drack för glatta livet. Väl framme i Smögen så hittade vi en parkeringsplats och korkade upp champagnen. Två flaskor och några cider senare bestämmer vi oss för att gå ner på bryggan och kolla läget. Hamnade först på Hållö Bar, tog en öl och gick sedan iväg till Bremer där de hade live musik och vi sjöng för lilla födelsedagsbarnet!

Upp till bilen för att suida om och ner till Bremer för att fortsätta partyt! Efter ett tag var det dags att dra vidare och vårt lilla "gäng" blev utökat utav några pojkar ifrån Ulricehamn. Mycket trevligt ska jag säga. Vi drog då till Lagergrens där vi sjöng ännu en gång för Ngelan och dansade som tokar. Efter en stund började hungern jaga vissa så jag och Rebecca stegade bort till gatuköket för att hennes hungermonster inte skulle bli allt för aggressiv. Dock skulle Rebecca gå och lägga sig efter hon käkat så jag staplade mig tillbaka till Ngelan på Lagergrens för att dra med henne till Skepparn där vi partade till sista låten. Dj:en gjorde världes bästa avslut på kvällen genom att spela we are the world som sista låt. Verkligen awesome om du frågar mig.

Efter det hittade vi ett gäng greker och följde med dom till deras pizzeria för lite käk och mer dricka (gratis är gott). Lite så bara för att skryta så, ägaren som vi hängde med igår är ingen mindre än den manligaföredetta artisten i bandet Antique, Nikos Panagiotidis. Ni vet han som sjöng Opa Opa som slog igenom 1999. Ja hela gänget var sweet som satan men när klockan närmade sig 5-6 någon gång i morse så tackade vi för oss och drog till bilen för att få lite sömn.

Så min helg har varit hur fucking awesome som helst och jag ångrar inte en sekund utav den! Så ett sjukt stort tack till alla som delade den med mig!

Länken till Opa Opa om det är någon som är lite ringrostig och inte riktigt hängde med.
Antique - Opa Opa



LLFU - TotallyPsyko

Kommentarer
Postat av: You know!

Tack själv, det var allt mysigt! (:

2011-06-13 @ 00:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0