26 Juli 2011

Godkväll! Oj vad dålig jag är nu! Men ska berätta kort om min Londonresa och midsomar.

London var underbart, blev dock lurad på 750 svenska kronor och mamma lurade mig att gå ca 7 km åt fel håll mitt i natten! Men förutom det så var allt hur bra som helst. Shoppade så mycket att nu när jag har packat upp så hittar jag saker som jag inte ens kom ihåg att jag köpt! Men kort sagt, allt var kalasbra och jag älskar London!

Midsommarafton: Började med firande på lekplatsen tillsammans med Delise och även en liten tur på häst och vagn. Efter det blev det middag hemma med hela tjocka släkten och massa skratt. När alla var mätta och glada så började vi med våran sjukamp som hade tipsprommenad som slutlek och vem vann om inte JAG och Ngelan då?! *STOLT* Kvällen lrullade på och efter lite mer alkohol och tårta så bar Becca och jag oss av mot Mollösund där vi mötte upp Bella och började festa ordentligt. Så med förfest i sjöboden, riktigt roligt på Magget, skön efterfest i sjöboden och en härlig promenad hem i regnet så la vi oss för att sova i Bellas säng! Klockan var då 05.00!

Midsommardagen: 09.00 ringer min käre far och meddelar Becca och mig att vi ska rulla hem för att köra dem till Lysekil. Väl hemma berättar dom att vi inte alls ska köra dem utan de åker båt och vi kan slappa om vi vill. Så heldag på soffan och en snabb packning i bilen så begav vi oss ändå till Lysekil. Tog oss dock 2½ timme dit pga köerna men det var det värt. Så när vi har parkerat bilen och börjat gå så möter vi många härliga människor och festandet börjar igen. Några cider samt öl senare mötte jag upp M och det var hur trevligt som helst! Efter promenad hit och promenad dit så bestämde vi oss för att det är nog skönast att sova hemma i sängen, så det var bara att flytta över alla saker, lämna nycklarna till min familj och sen börja köra hem. Väldigt roligt och mysig väg hem måste jag säga. Väl hemma (04.30) blev det sängen direkt och jag hade det hur mysigt som helst.

Söndagen: Vaknade upp bredvid M och vi gick upp för att dricka lite kaffe (som smakade skit, så vi hoppade det) för att den hoppa in i sängen igen och kolla på film. Som vanligt somnade jag så M kollade och jag sov! Vid2 åkte Becca hem, vid 3 åkte M hem och Bella kom över till mig. Vi åkte upp till tappen för att ge Becca pengar, åkte ner med kaffe till båten och fikade med mamma och pappa. När kaffet var uppdrucket så åkte Bella och jag hem till mig och kollade på film, då jag somnade igen. Vaknade, käka middag och nu ligger jag i sängen och vill bara somna igen för imorgon blir det min första arbetsdag och då får jag vara utvilad!

Så ja sängen var det ja! Bilder från detta jag skrivit om kommer senare!

LLFU - TotallyPsyko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0