28 Juni 2011

Idag har det varit jobb, jobb och bad! Mös med Becca hela eftermiddagen, eller ja kvällen räknas det faktiskt som så ja, hela kvällen. Började med en fika tillsammans med mina föräldrar, sedan ett dopp i det blå, för att sedan avsluta kvällen med ett parti TP! Det gick förvånandsvärt bra och jag är sjukt stolt över mig själv. Kuggade i och för sig på en utav de lättaste frågorna som löd: Vem är kungen av rock? Helt blackaut fick jag och svarade, ja typ Elton John kanske! Men ja, man kan inte alltid ha alla koppar i skåpet..

Hittade även en liten lista som jag kände att svara på!

( ) bott utomlands
(x) körkort
(x) varit full
( ) fått sparken
(x) haft känslor för någon som inte känt samma sak
( ) blivit arresterad
(x) lekt färdigt
(x) hånglat med en främling
(x) Facebook
( ) varit otrogen
( ) gått på en blinddejt
(x) ljugit för en kompis
( ) varit på månen
(x) avfyrat ett vapen
(x) blivit uppraggad av samma kön
(x) varit och är en livsnjutare
(x) varit kär i en lärare
(x) alltid velat hoppa fallskärm
(x) skolkat
( ) sett någon dö
(x) sovit i mer än 12 timmar
( ) spelat tennis i bara underkläderna
(x) blivit kallad omtänksam, snäll
(/) spytt i en bar
(x) blivit kallad ytlig
(x) varit medlem i en skytte klubb
(x) åkt snowboard
( ) använt ett falskt id
( ) åkt fast för det
(x) tittat på en solnedgång
( ) varit med om en jordbävning
(x) rört en orm
(/) sovit under stjärnorna
( ) varit på 42 meters djup
(x) kört/åkt av vägen
(x) ifrågasatt mitt hjärta
( ) varit besatt av post-it lappar
(x) kört vilse
( ) inte duschat på en vecka
(x) sjungit karaoke
(x) betalat för något med bara mynt
(/) fyllt på olja och bytt däck på bilen
(x) gjort upp eld på en strand
(x) humor
(x) åkt rullskridskor
( ) varit förlovad
(x) varit singel tillräckligt länge
( ) barn
(x) legat på sjukhus
(x) brutit ett ben
(x) nära till skratt
( ) hittat den där så kallade rätta

Ja där var lite onödig och kanske nödvändig information!
Nu kallar sängen!

LLFU - TotallyPsyko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0