1 Mars 2011

Inatt är det exakt fem år sedan min älskade Johan valde livet på den andra sidan. Tiden går så fort nu. Det känns som igår när jag gick in på din lunarstorm och helt plötsligt var sidan utbytt mot en minneslund. Ena dagen var det din profil och dagen efter var det en minneslund. Men nu har det hunnit gå fem år och vad har egentligen hänt? Jo hela mitt liv har förändrats. Jag tror att mycket är på grund av dig. Du gjorde nämligen så att jag vågade gå oh prata med folk, förlita mig på vuxna och våga ta tag i mina problem. Våga sticka ut, våga vara mig själv och nu är jag starkare än någonsin så tack Johan för att du hjälpte mig att inse att jag var sjuk.

R.I.P Johan Dahlin <3

LLFU - TotallyPsyko

Kommentarer
Postat av: Becca

R.I.P Johan! Tack för att du hjälpte den som betyder mest för mig. Hade det inte varit för dig hade vi aldrig varit där vi är idag!

2011-03-01 @ 23:50:16
URL: http://missjanuari.blogg.se/
Postat av: Anita

Det var fint att läsa här i din blogg, bra skrivet!! Man förstår mer och mer att det som skedde faktiskt var meningen... Det var helt klart dags för Johan att hjälpa så många som möjligt att utvecklas och bli starkare, jag är en av dem... Är så glad för din skull Viktoria ♥ Kram



2011-03-03 @ 12:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0