13 Mars 2011

Godkväll! Gur vilken underbar dag jag har haft. Rasmus och jag tog tunnelbanan in till T-centralen där vi fortsatte till NK samt gallerian för lite shopping. Efter nårga timmar fick vi nog av affärer och begav oss ut till Djurgården för att kolla in Rasmus praktikplats ( Ulla Winbladh ) samt den fina naturen där ute. Dock hade nog allt varit mycket finare om solen hade stått högt på himlen och det hade varit 20 grader varmare, men man ska väl inte klaga! När vi satt på spårvagnen på väg tillbaka till Serglestorg så såg jag en skylt om att gina fanns i närheten så vi var bara tvugna att hoppa av. Efter lite shopping där så gick vi till Plattan där det var någon form av uppträdande, så när vi kollat upp det lite mer så visade det sig att Eric Saade skulle uppträda senare och det fick vi ju inte missa!

Här kommer en liten bildbomb från idag!


I Väntan på spårvagnen


Nordiska museet - Vasa museet


Eric Saade


Han igen då! Rasmus och jag är riktiga fan!

LLFU - TotallyPsyko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0