19 Mars 2011

Godkväll alla glada. Ikväll är det min sista kväll här i Stockholm, tar nämligen tåget hem 10.10 imorgon! Praktiken här uppe blev inte riktigt som jag tänkt mig så jag återgår till Masthuggsteatern som just nu håller på med en fantastisk föreställning som heter Tolvskillingsoperan! Kom och kolla vetja, det är liksom jag som sköter håruppsättningarna på alla skådespelarna kolla hemsidan här.

Nu blir det till att lägga in en liten bildbomb igen. Denna är ifrån idag när Rasmus och jag var ute och lekte turister i Gamla Stan.



















Den fantastiske fotografen är Rasmus Almkvist! Dock är vissa bilder suddiga men det beror på att vi skulle försöka vara så diskreta som möjligt! Så ni får ha lite undanseende!

Men nu blir det till att sova, ska som sagt upp tidigt imorgon! Om 8 timmar för att vara exakt!

LLFU - TotallyPsyko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0