27 Mars 2011

Äntligen vår, eller? Nej inte just nu i alla fall. Vaknade idag till världens solsken och massa plusgrader och nu när jag kollar ut igenom tågfönstret så faller det snö från den gråa himlen. Hur gick detta till egentligen? Det är nog gud som straffar mig bara för att jag köpt ny vårjacka och nya tygskor! Dock lägger snön sig inte så det är i alla fall ett plus men kallt som satan är det!

Igår var jag på Tofta tillsammans med mina föräldrar, Becca, min farbror och hans nya. Det var väldigt trevligt faktiskt. Vi hade quis och massa med god mat på buffén. Underbart! Senare in emot småtimmarna så flyttade vi oss in till baren och de skönare sofforna samt fåtöljerna och hade lite mer party. Sen blev det pilkastartävling vilket var väldigt roligt tills jag kastar en pil och den sätter sig på den silvriga kanten med poängen på och hela skiten trillar ner. Hur pinsamt som helst faktiskt. Undertiden vi kastade så hoppades det lite i musiken och helt plötsligt hör vi den mest underbara musiken som ger 100% flashback från när jag var liten, det var nämligen Dr. Bombay.. Kan man få det mycket bättre eller? Nej det tror jag faktiskt inte.

Men nu ska jag sätta på en film och kanske sova en stund innan jag är framme i Båstad. Om det nu går i denna kebabstanken! USCH!

Btw, mitt lag kom trea på quissaken och vann en vinflaska. Kanske inte så roligt för mig som inte dricker vin men de andra gillade det!

LLFU - TotallyPsyko


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0