3 Mars 2011

Idag är en underbar dag. Solen skiner, det är 5+ ute och jag är på bra humör!

Igår körde jag mamma till jobbet, stannade och fika hos Becca på hennes jobb, åkte hem och bytte om, åkte tillbaka till Becca för att hämta hennes nycklar, sen hem till henne och hömtade kläder, tillbaka till Becca med ett stopp för att ta upp hennes mamma på vägen, sen åkte vi till Stenungsund. Väl inne i Stenungsund så köpte jag ett par jeans och en bh. Verkligen nödvändiga saker! Efter det drog jag mig till Masthugget och min praktik, satte i typ 300 hårspännen och sen åkte jag till Becca igen för att följa med henne och storhandla. Så Maxi here we come! 

Idag blir det att slappa hemma innan man drar till praktiken. Börjar 17:00 idag och slutar 23:00. Idag ska jag sätta i alla hårspännen igen och sen sufflera hela genrepet. Funderar på att kidnappa med mig Becca om hon vill, eller Tobias kanske! Hmm ja detta får jag fundera på!

Men nu ska jag käka frukost!

LLFU - TotallyPsyko
"4 dagar kvar"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0