12 Maj 2011

Obs! Detta inlägg skulle vara uppe vid 16.37!

Hej alla, nu sitter jag äntligen på tåget på väg hem till Orust! Har verkligen saknat ön och alla människor på den! Ska hoppa på mina föräldrar och bröder så fort jag kommer innanför dörren! Kanske ligga i soffan och mysa lite med dem om dem vill och har tid vill säga. Jag hoppas på det i alla fall!

Imorgon blir det att åka till tandläkaren samt polisen. Vet faktiskt inte vilket som är mest frestande? Bli mördad utav en sadisttandläkare eller ta passfoto? Hatar båda två, men om jag måste välja så blir det passfotot.

Människorna mitt emot mig här på tåget frågade precis hur man uttalar Båstad. Alltså dem är inte svenskar.. Skulle nog gissa på att dem kommer ifrån USA eller något liknande. Eftersom dem inte har någon speciell dialekt utan mer neutral engelska.

Men nu blir det till att kolla på c/o Segermyhr och dricka mitt kaffe!

LLFU - TotallyPsyko


Kommentarer
Postat av: Olivia

Jag satt med några amerikanare på vägen ifrån Lund till Malmö. THEY ARE EVERYWHERE!

2011-05-15 @ 16:30:06
URL: http://aitra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0