15 Maj 2011

Hej hallå! Blev tyvärr inget uppdaterande i helgen. Hade lite mycket att göra. Eller egentligen inte men det känns som nu efteråt att jag inte har haft någon tid alls.

Men i fredags var jag hos tandläkaren, vilket gick hur bra som helst! Världens skönaste människor. Efter det i alla fall så kom Bella med hennes nya bil och vi åkte till Stenungsund för att fixa pass till mig. Man blir alltid så snygg på passfotot, eller hur? Efter det åkte vi hem till mig för att fixa oss inför kvällen då vi var på puben i Ellös med massa skönt folk. Träffade en kille från ”South Africa” (fick inte lov att säga det på svenska för då var det inte lika ballt sa han!) Sen träffade vi massa människor som vi inte träffas på år och dar.

Lördag var det inte mer än att vi gick upp, kollade på fotboll då min bror spelade. Sen blev det hem och göra i ordning sig inför ytterligare en kväll på puben. Dock var det inte lika mycket folk och inte heller något vidare drag. Träffade helt nya människor och mer än så var det inte. Bella och jag blev stoppade av polisen för alkoholkontroll så det var ju lite spännande. Speciellt eftersom jag hade en tapebit på bröstet där det stod 300 kr/timme samt massa sugrör sunt halsen som ett halsband och Bella hade tre där det stod 2:a chef, Dörrvakt och hennes namn. Fruktansvärt roligt

Söndag var ingen rockig dag, drömde massa hemskt inatt och mått sjukt piss hela dagen så det enda jag har åstadkommit är att jag har röstat och tagit mig till Göteborg. Så gissa vad jag gör just nu? Jo jag åket tåg!

Så nu blir det att se de sista avsnitten av c/o Segermyhr och sen blir det min nya/gamla favorit En Ängels Tålamod!

LLFU - TotallyPsyko


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0