16 Maj 2011

Okej, nu ska jag vara lite gullig och skriva lite om min kära vän Bella!

Vi börjar med en bild!


Detta är då min as sköna vän Bella! Hon föddes den 21 Maj alltså fyller hon 19 på lördag! Massa grattis i förskott till undrerbara henne! Hon har sedan hon föddes bott i Mollösund. Hon är en glad och sprallig tjej som älskar allt som har med killar att göra. Hon är verkligen killtokig, men på ett bra sätt!

Typisk Fakta!

Namn? Lise Isabelle Grimstad
Bästa kompis? Mig så klart!
Bästa ägodel? Mobil/data
Körkort? Ja
Bil? Volvo S80
Sigel? Ja, go and get her!
Dricker? Öl och mjölk!
Gillar? KILLAR!

Utseende

Hårfärg? Blond med mörkt underhår!
Längd? 1.75 cm! En ståtlig flicka!
Rumpa? Kunde varit fylligare men helt klart kramgo!
Tuttar? BOOOOM! Man kan inget annat är älska dom!

Nu kommer jag inte på några fler frågor men är det någon som vill veta något mer om henne så är det bara att gå in på hennes facebook! Där är hon 24/7 så om någon missar henne så är den presonen väldigt kass!

Bella är en utav mina närmsta vänner och jag älskar henne enormt mycket. Man kan dock från en början tycka att han är lite bitchig men det är bara att börja prata med henne så släpper alla förutfattade meningar. Hon är väldigt rolig och bjuder gärna på sig själv. Hon gillar tacos och om hon skulle fått bestämma så kunde hon nog äta det jämt! ( Det är i och för sig jääävligt gott)!

Så ja? Något mer du som läser undrar över nu? Så är det bara att fråga! Kan dock inte svara på om hon är bra i sängen och sådana frågor men det är hon nog!



LLFU - TotallyPsyko



Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha ja det var bra skrivet , btw så er ho halvnorsk , har ett jävla temprament, jobbar ibland som psykolog (britta-britta)för sin mamma, tränings narkoman,host Not!

2011-05-17 @ 01:13:39
Postat av: Viktoria<3

Ja Tone det stämmer faktiskt! ^^

2011-05-17 @ 12:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0