16 Maj 2011

Ja då har man precis skrivit klart ett arbete som ska redovisas imorgon. Fett jobbiget eftersom att det knappt finns någon information om varekn författaren, kompositören eller regissören. Fucking bajs säger jag bara!

Men för att vara lite happy så börjar jag klockan 13.00 imorgon. Dock måste jag ta bussen vid 08.10 men det gör mig inget eftersom att jag vet att jag kan chilla hela förmiddagen. Eller ja nästan, ska faktiskt öva inför redovisningen med Sofie.

Men nu blir det att kolla lite tv, eller kanske en dusch? Eller kanske bara sova helt enkelt! En rostad macka går nog ner skulle jag nog tro!

Tänkte föresten tacka alla som gjorde helgen awesome! Speciellt mina flickor Bella och Becca<3

LLFU - TotallyPsyko

Kommentarer
Postat av: Becca

Tack själv babe! <3

2011-05-18 @ 00:09:29
URL: http://missjanuari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0