17 Maj 2011

Usch, ligger i sängen och mår illa! Vet inte vad som är knas med mig. Känner mig hur sjuk som helst men är pigg i kroppen och i huvudet. Hel knasigt faktiskt!

Idag har vi haft redovisning och "sluttest" i kursen musik för dans och teater. Jag hoppas på ett bra betyg för Sofie och jag gjorde världens bästa framförande utav låten "Take me or leav me" från musikalen Rent. Det blev verkligen hur bra som helst. Dock var inte hela arbetet så lysande bra men hoppas på godkännt i alla fall. Sen om hon undanser vissa saker så kan jag lätt få VG. Hoppas jag!

Imorgon är det inget speciellt på schemat. Bara skolan och lite plugg efteråt. Sen får vi nog städa här på gammelvägen 15 faktiskt. Ser ut som ett riktigt bombnedslag här. Det spelar liksom ingen roll hur mycket man anstränger sig och fixar för det är lika äckligt dagen efter i vilket fall.

Men nu blir det till att läsa lite bok och sen sova. Försöka bli av med illamåendet också! Så Natti Natt!

LLFU - TotallyPsyko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0