18 Maj 2011

Sitter hemma i stugan tillsammans med Sanna, Rasmus och Cajsa och har precis bakat kladdkakemuffin som är sjuuukt goda!

Fick sluta tidigt idag så jag och Cajsa passade på att sova en stund! Blev två timmar Och sen när jag vaknade så trodde jag att jag hade sovit bort hela natten. Så jag slängde mig upp ur sängen och insåg att Cajsa också hade försovit sig. Sen kom jag på att jag inte ringt och väckt Rasmus ( vilket jag gör varje morgon). Men sen när jag satt på toaletten så insåg jag att det var onsdag och klockan var 17.43. Fatta hur lung jag blev? Hela paniken släppte direkt!

En rolig sak som hände var att vi pratade om när man blev av med oskulden och så ringde Rasmus mamma så jag frågade henne när hon blev av med oskulden och så här löd svaret:
V-När blev du av med din oskuld?
A- När jag var ett och ett halvt och råkade sätta mig på nappen!

Hur roligt var inte det då?! Kunde typ inte
Så nu ska vi ha mer mys med kortspel och sexprat!

LLFU - TotallyPsyko

Kommentarer
Postat av: Becca

Hon är bra skön hon :P

2011-05-18 @ 23:59:47
URL: http://missjanuari.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Ja skoja inte liksom! :D

2011-05-19 @ 08:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0