18 Maj 2011

Ja det känns ju bara att vara i skolan nu, speciellt när man inte börjar fören om två timmar. Woppido! Fast det är bra för då kan jag sitta och plugga lite nu innan.

Så idag är en chill dag och imorgon ska jag åka hem! Känns sjukt bra.

Torsdag: 12.30- 16.00 Scenisk produktion, 16.37 Åka hem till Orust!

Fredag: 13.15 Doktorn, 14.30 hämta pass (köpa presenter) och 18.00 festa med Bella för att fira att hon fyller 19 på lördag!

Lördag: 10.42 åka till Ängelholm 15.00 fira Cajsa för att hon fyller 18 på söndag!

Söndag: Åka till Båstad!

Så ser mitt schema ut för resten utav veckan. De är verkligen sjukt chill!

Skriver mer senare när jag har något vettigt att skriva!

LLFU - TotallyPsyko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0